Ziekenhuis en winkelen - Reisverslag uit Ashford, Verenigd Koninkrijk van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu Ziekenhuis en winkelen - Reisverslag uit Ashford, Verenigd Koninkrijk van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis en winkelen

Door: Peter en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Annemarie

22 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Ashford

Vanmorgen wordt Anne wakker met kiespijn en na de pijn van gisterenavond en het advies en hulp van een kennis van een kennis die in canterbury woont besluiten we om naar het ziekenhuis te gaan. We worden zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Als eerste werden we door gestuurd naar de emercency (of zoiets) in ieder geval is dit de eerste hulp bij ons. Daar worden onze gegevens opgenomen en mogen we plaats nemen in de wachtkamer. Al snel wordt er Agatha in het engels geroepen, er moest eerst 3x geroepen worden voor we doorhadden dat het om Annemarie ging. Daar konden we vertellen wat er aan de hand was en na nog geen 5 min. werden we naar binnen geroepen door 3 man sterk:-) Ze hebben gekeken en geconcludeerd dat er maar weer een anti biotica kuur genomen moest worden. Dit omdat er in nederland al een afspraak staat bij de kaakchirurg. Ons school engels kwam hier goed bij van pas. We konden zelfs grapjes maken in het engels.

Om de pijn te verzachten zijn we maar lekker gaan shoppen in het outlet shoppingcenter van Ashford. Een groot overdekt centrum met veel winkels. Lekker gewinkeld. Er moesten nog kaarten voor het thuisfront gezocht worden dus zijn we Ashford zelf nog in gegaan. Na een uur zoeken eindelijk kaarten gevonden, het mooiste van alles was nog dat er vlak bij de parkeerplaats een boek winkel zat met we 50 verschillende kaarten...:-)

We zijn het dan best een beetje zat maar gaan met elkaar nog boodschappen doen voor een uitgebreide en lekkere high tea. Dit was een geslaagde activiteit. Wil genoot er enorm van.

Nog even een spel ticket to ride met elkaar om de dag af te sluiten en dan heerlijk slapen. Dat doen we hier als ossen! Heerlijk!!