Canterbury - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu Canterbury - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu

Canterbury

Door: Peter en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Annemarie

23 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Vanmorgen eerst uitgeslapen, daarna heeft peter een full english breakfast naar binnen gewerkt.

Met z'n allen in de auto gestapt en richting Canterbury gereden. Bij de kathedraal aan gekomen hebben we direct 'ons' bankje opgezocht. En ja hoor daar ging Peter opnieuw door zijn knieen voor zijn Anne. En natuurlijk zei ze weer JA tegen de liefste man van de wereld. Na een rondwandeling in de kathedraal, zijn we een drankje wezen drinken in de city inn en natuurlijk gaat er dan een overheerlijke burger prima in.

Opnieuw laait de kiespijn bij Anne weer op, wat een gedoe steeds. Lekker thuis gekomen en nu voor jullie onze dag beschreven onder het genot van een lekkere pijp. Straks op tijd naar bed, om morgen vroeg met de trein naar londen te reizen.

• 23 Oktober 2013 - 21:06

Pa Van Der Linden:

het was ontroerend om te zien hoe Peter voor Annemarie op zijn knieën ging.
    e.e.a. ook fotografisch vastgelegd