Spanning, lijstjes en afstrepen - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu Spanning, lijstjes en afstrepen - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu

Spanning, lijstjes en afstrepen

Door: Annemarie en Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Annemarie

02 Oktober 2014 | Nederland, Werkendam

Over minder dan een week zijn we als het goed is veilig en wel in Zuid-Afrika. De gezonde spanning begint wel wat toe te nemen en de hoofdbrekers over wat we mee gaan nemen worden er ook niet minder op:-)

Alle papieren zijn in orde, tom tom is aangeschaft (verdwalen zullen we dus niet), hopen we! De meeste voorbereingen zijn klaar!
In dit weekend gaan we nog de laatste dingetjes aanschaffen, zodat we echt alles hebben en dan kunnen we gaan!

We vinden het leuk dat jullie ons willen volgen en zo af een toe een reactie waarderen we zeker;-)

• 02 Oktober 2014 - 21:18

Thomas En Ria:

Hey wat leuk om jullie te kunnen gaan volgen via deze site. veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen.

Groetjes Thomas en Ria

• 02 Oktober 2014 - 22:37

Pa En Ma Van Der Linden:

De voorbereidingen en het inlezen is een leuke tijd.
    We hopen dat jullie een fijne, mooie en goede vakantie hebben.
    We zien uit naar jullie foto's, aan je camera zal het niet liggen :)
    pa en ma.

• 03 Oktober 2014 - 12:52

Sjaneke:

Hey Annemarie en Peter,

Ik wens jullie een super gave reis toe!! Een lang gekoesterde droom die in vervulling gaat:-)
    Doe enorm voorzichtig, maar ga vooral enorm genieten!!

Liefs Sjaan

• 03 Oktober 2014 - 14:50

Erik&Saskia:

Hè zus&zwager, het komt goed! Ga ervan genieten! X van ons!

• 03 Oktober 2014 - 14:54

Louise:

Spannend!! De laatste loodjes voor het vertrek en dan kan jullie vakantie beginnen!
    Ga er enorm van genieten, maak veel foto's en kom weer heelhuids terug!!
    Wij zullen hier meegenieten met jullie berichtjes..

X Lo

• 06 Oktober 2014 - 19:11

Klaas &Willemijn:

Tom Tom? Heb je geen gps met google maps op je telefoon dan? Of laten jullie de telefoons thuis? Maar ja, hoe houd je dan je blog bij? Best lastig dus eigenlijk, wat neem je nou wel en niet mee? Maar daar komen jullie vast uit. Al weet ik uit ervaring, Annemarie, dat Peter best af en toe iets belangrijks durft te vergeten op vakantie! :-P

• 09 Oktober 2014 - 10:41

Pa En Ma V.d.hoff: