De vliegreis - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu De vliegreis - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu

De vliegreis

Door: Annemarie en Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Annemarie

08 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Op het moment van schrijven zitten we in het vliegtuig op weg naar Johannesburg. Al schrijvend uit het raam kijkend zien we een verlicht London met al zijn highlights, dat we steeds verder achter ons laten. De nachtvlucht komt je slaaprust niet echt ten goede. Rumoerig, veel geloop, hard geluid van motoren en om half twaalf nog een warme maaltijd. Lekker Penne met pesto, hmm..

De trip was al een avontuur op zich. Het begon met het vliegtuig vanaf Schiphol dat al een vertraging van 15 minuten had, nog voordat we zouden vertrokken. Tijdens de vlucht werd ons al snel duidelijk dat de vlucht nog meer vertraging opliep, omdat we niet direct mochten landen op Heathrow. Toen kwam Peter ter ontdekking dat onze overstap van Terminal5 naar Terminal3 ongeveer 90minuten zou duren. Juist ja, fijn dat deze informatie nu wordt gegeven. Bij navraag bij een stewardess werd het ons duidelijk dat dit erg krap zou worden, in gedachte hadden we ons hotel met uitzicht op de Towerbridge al geboekt. Maar…

Gelukkig kwam er een stewardess langs die goed nieuws had. Omdat we door de vertraging die we opliepen onze vlucht miste, heeft Britsch Airways onze vlucht omgeboekt naar een latere vlucht. Nu konden we in dezelfde Terminal blijven, waardoor onze incheck tijd aanzienlijk werd verkort. Tijd voor een bak koffie en een plaspauze, dachten we. Nou vergeet het maar want Terminal5 is net zo groot als Werkendam.

Helaas ging het beveiligingspoortje af, bij zowel Peter als Anne. Schoenen uit , metaal detector en fouilleren. Peter vroeg nog heel bij de hand of ze er zeker van waren dat hij zijn schoenen uit moest doen. Are you sure? Nou dat werd niet gewaardeerd.

Op de vlucht naar Johannesburg, begon het besef door te dringen, dat Afrika nu werkelijkheid wordt. South Africa Here we come!!!

• 09 Oktober 2014 - 20:52

Pa En Ma Van Der Linden:

Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen in Johannesburg.
    Peter het verloop van de vlucht naar Londen lijkt op een herhaling van de vlucht naar Madeira.
    Leuk om iedere keer zo jullie voorbereidingen en het verloop van de vakantie te lezen.
    Zien uit naar de foto's van jullie reis
    groetjes pa en ma.

• 09 Oktober 2014 - 20:56

Mirjam:

Lieve Peter en Annemarie,

Een goede reis en een hele mooie en onvergetelijke vakantie toegewenst.

Liefs Wilhelm en Mirjam

• 10 Oktober 2014 - 09:39

Lo:

Hahahaha, ik zie het helemaal voor me: 'Are you sure?', met een bijpassend opgetrokken wenkbrauw. Mwuahahah. Balen dat de reis liep zoals 'ie liep, maar dat is achter de rug! Whoehaa!
    Tof om al zo gauw iets van jullie te horen..! Lekker genieten!!!