Reis en aankomst - Reisverslag uit Ashford, Verenigd Koninkrijk van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu Reis en aankomst - Reisverslag uit Ashford, Verenigd Koninkrijk van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu

Reis en aankomst

Door: Peter en Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Annemarie

19 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Ashford

Heerlijk vakantie! Dit is onze eerste gedachte vandaag. Om 6 uur loopt de wekker af om vervolgens om 7uur in de auto te vertrekken. We hebben om 7uur met de familie afgesproken bij het tankstation in Hardinxveld.

Na een korte file en een stukje om rijden komen we om 11uur aan bij de veerboot die ons naar Dover gaat brengen. Deze keer is er een strengere controle dan voorgaande keren. Zowel de franse als de engelse controleren ons zorgvuldig. Het is wat regenachtig weer en daardoor zien we de krijtrotsen in Engeland erg laat. De zee is ontstuimig, maar als schippersdochter vind Annemarie dit wel iets hebben.

Omdat we om 3 uur in het huis kunnen en we om 1 uur van de boot afrijden besluiten we een rondritmlangs de kust te maken. Dit ziet er mooi uit. Jammer dat het regent en daardoor de flair wat ontbreekt. Aangekomen bij ons huis voelt het als huiselijk en aangenaam. Een prachtig huis met een sfeervolle inrichting en 3 badkamers. Heerlijk!!

Lekker ontspannen nu met een boek, koffie, wifi spelletjes enz. Straks gaan we lekker eten met elkaar en vanavond uitrusten van onze dag reizen.

Peter heeft vandaag zijn baard afgeschoren... voor het eerst sinds jaren! En ik zeg laat maar snel weer groeien! :-)

• 22 Oktober 2013 - 17:57

Erik & Saskia:

Ja we hebben jullie gevonden!! Een hele fijne vakantie met elkaar!!