Home sweet home - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Peter en Annemarie Linden - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Annemarie en Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Annemarie

31 Oktober 2014 | Nederland, Werkendam

Na 22 dagen zit onze vakantie erop. Vannacht hebben we slecht geslapen ivm de harde wind die langs ons appartement gierde. De wind komt over de bergen en neemt toe in snelheid richting het dal. Wanneer we onze jaloezieën openen zien we dan ook daadwerkelijk een heldere blauwe lucht met een heerlijk stralend zonnetje.

We starten onze dag met een wandeling door het centrum van Kaapstad en zijn mooie tuinen. Daarna besluiten we door te rijden naar de tafelberg om de tafelberg op te gaan, i.v.m de tijd willen we met de kabelbaan. Helaas is de kabelbaan gesloten wegens de harde wind op de berg, tja daar hadden we al een beetje rekening mee gehouden. Annemarie komt op het geweldige idee om onze vakantie af te sluiten met een wijnproeverij, en hop daar gaan we nog naar wijnproeverij “groot Constancia”. Dat het Annemarie goed gesmaakt heeft blijkt wel in de auto. Ze heeft de hele weg naar het vliegveld toe zitten hikken. Hihi hik.

Op het vliegveld aan gekomen geven we onze auto af bij Rental Cars, wat werkt dit gemakkelijk. Echt een aanrader om zelf te rijden door Zuid Afrika. Nu tijdens een bakkie koffie even een verhaaltje schrijven om daarna in te checken en terug te vliegen naar Schiphol.

Mensen bedankt voor het volgen van ons blog, we vinden het erg leuk dat jullie zo meeleven en genieten van de reisverhalen. Baie dankie..

• 31 Oktober 2014 - 17:43

Lo:

Huh! Kom je nu al terug..?!
    Welkom thuis (straks) en pas op voor afkickverschijnselen. *grijns*

Straks lekker nagenieten.. Mmmm!!

• 31 Oktober 2014 - 19:31

Irma:

Goede reis!

• 31 Oktober 2014 - 22:03

Thomas En Ria:

We wensen jullie een goede reis terug en geniet nogmaar van alle herinneringen

• 31 Oktober 2014 - 22:26

Martij :

Succes met vliege morge prachtige 20 grade met zon dus je heb geluk

• 03 November 2014 - 21:04

Klaas & Willemijn:

Tja, da's wel een beetje het nadeel van een super-vakantie: er zit ook een eind aan.
    Succes met wennen aan herfst en werk! :(
    Ik ben benieuwd naar jullie eindoordeel (en naar meer foto's, dus neem ze morgen mee, Peter!)

Grtz